1. Lijsten van verplichte geneesmiddelen, medische hulpmiddelen en van verplichte materialen
2. Systeem voor opvolging van bestellingen voor patiënten (continuïteit van de zorg)
3. Stockbeheer
4. Opvolging van vervaldatums (geneesmiddelen, bereidingen, grondstoffen, ...)
5. Bereidingszone, protocollen, verpakkingen, etikettering, controle van bereidingen
6. Controle weegschaal en koelkast
7. Onderhoud en conformiteit aerosoltoestellen in verhuur
8. Aanduiding en updaten van publieksprijzen in publieksruimte
9. Registreren OTC en gezondheidsproducten in het (gedeeld) patiëntendossier
10. Basis farmaceutische zorg: bevraging (validatie-WHAM), posologie en innamemoment, eerste uitgifte informatie
11. Vertrouwelijkheidshoekje - GGG
12. Huisapotheker & medicatieschema's aanmaken en updaten
13. Beschikbare en gebruikte bronnen (denk aan: TMF, PhiL, Lareb, pletmedicatie...)
14. Afhandeling van klachten
15. Farmacovigilantie (RMA, melding ongewenste effecten "gele fiche")
16. Personeel: organigram, functiebeschrijvingen, teamoverleg, continue navorming, zelfevaluatie
17. Multidisciplinaire communicatie, samenwerking, contacten (bv. met artsen en verpleegkundigen)
18. Informatie apotheek en wachtdienst (externe communicatie)
19. Website en sociale media
20. GDPR & beveiliging van gegevens